Iată ce zic...
Am asociat mereu serviciile de promovare cu cele de terapie, şi ştiu că sună ciudat, însă într-o lume populată de agenţii de marketing, toate luptându-se să ofere clienţilor cele mai bune serviciii, există libertatea de a alege. Iar atunci când beneficiezi de această oportunitate, indicat e să faci cea mai bună alegere pentru brand-ul tău. Fie că vorbim de copywriting, de social media, de strategie, comunicare, e important ca agenţia sau omul cu care alegi să lucrezi să rezoneze cu tine la cel mai înalt nivel. Ca-n orice altă relaţie, e importantă conexiunea. Identitatea unui brand cu care lucrez ar trebui să coincidă măcar 80% cu identitatea mea ca persoană, altfel nu voi reuşi niciodată să livrez ceea ce-mi doresc pentru client. Şi suntem cu toţii sătui de livrabile proaste, doar de dragul de a încasa la final, nu-i aşa?
Nu promit marea cu sarea, trăim şi activăm într-o piaţă deseori supra-saturată, în care e din ce în ce mai dificil să faci marketing, pentru că, să fim serioşi, nu putem inventa roata de la căruţă, când ea a fost deja inventată.
În orice caz, îmi place să lucrez îndeaproape cu clientul, pe care-l tratez ca pe un partener şi am această dorinţă de a-mi lua rolul în serios, înţelegând că omul care alege să lucreze cu mine îşi pune bazele şi speranţa în cunoştinţele mele în domeniu.
Sigur, poate nu sună că aş şti să mă vând prea bine, însă eu unul am ajuns la saturaţie cu cele mai atrăgătoare texte, triggere şi capcane prin care să atragi clienţi cât mai mulţi. Ăsta sunt, asta fac, dacă crezi că putem colabora, I'm all yours. Or not. Vedem noi. *wink *wink
PARTNERS IN CRIME

.png)



Aruncă-mi un mesaj
Orice curiozitate sau întrebare e bine primită. Nu voi răspunde cu drag, dar voi răspunde cu interes.